Nelonen Media Loopin menestyksekkääseen tiimiin kuuluivat 358 Helsinki, Dagmar, Ööö ja Pablo Films.
Kampanjaa perusteltiin seuraavasti:
”Tulevaisuuden radiokanavan lanseeraus on paljon muuta kuin radiota. Se on medioita luovasti hyödyntävä, koukuttava ilmiö, jonka seuraajaksi jäi pysyvästi enemmän kuin tavoiteltu määrä kuulijoita myös kampanjan jälkeen.”
Hartwallin Pommac Rosé -lanseerauksen joukkueessa olivat mukana SEK & GREY, Dagmar ja Bob the Robot.
Kampanjaa perusteltiin seuraavasti:
”Kun toimiston ja asiakkaan yhteistyö ulottuu tuotekehitykseen saakka, on mahdollista luoda yksinkertaisesta ideasta kumpuavia, kampanjaa suurempia ilmiöitä, jotka tuntuvat jo lanseerausvaiheessa itsestäänselviltä. Rosen lanseeraus onnistui myös kasvattamaan Pommacin kokonaisvolyymia ilman hintakampanjointia.”
Effie Awards Finland 2014 -tuloskooste mtl.fi:ssä.
Joka neljäs finaalipaikka Dagmarin asiakkaille