Dagmar

RAY kisaa myös kahdessa kategoriassa: RAY:lle suunniteltu Tuloksellinen uusasiakashankinta –kampanja on myös ehdolla tuloksellisimmaksi verkkokampanjaksi,  RAY:n Onnenonki DOOH on ehdolla parhaaksi digitaaliseksi ulkomainonnaksi. Allerin Happy birthday dear Seiska on mukana Paras viraalimainos -sarjassa.
Grand One 2014/Paras sosiaalisen median hyödyntäminen
Estrella: Kickers-ilmiö
Grand One 2014/Kärkimedia Tuloksellisin verkkokampanja
Estrella: Kickers-ilmiö
RAY: Tuloksellinen uusasiakashankinta
Grand One 2014/Paras digitaalinen ulkomainonta
RAY: Onnenonki DOOH
Grand One 2014/Paras viraalimainos 
Aller: Happy birthday dear Seiska
Onnea kaikille muillekin Grand One 2014 -finalisteille
Lue myös:
Estrellan Kickers-lanseeraus The Festival of Media –kisan finaaliin
Estrella, Novartis Finland ja HSL komeasti AdProfitin finaaliin