27.8.2012 | Uutisarkisto

Pop Up Future Lab -valmennus Dagmarin asiakkaille

Dagmar rakensi keväällä 2012 yhdessä teknologiakumppaneittensa kanssa ”Pop Up Future Labin”, jossa jokainen sai itse nähdä ja kokeilla mitä mahdollisuuksia uusin teknologia avaa markkinointiin. Syys-lokakuussa on luvassa yleisempi Future Lab -valmennus.

Syksyn Future Lab -valmennus käynnistyy tiiviillä alustuksella, jonka teemoja ovat:

– Miten kuluttajien ostoprosessi muuttuu? Kivijalan, verkon ja mobiilin rooli ja muutokset uuden teknologian myötä.
– Tuotteiden ja palveluiden digitaalinen taso: mitä se tarkoittaa
– Markkinoinnin muutosvoimat, mm. aktivointi, palkitseminen, sitouttaminen

Konkretiaan päästään demojen kautta: kaikki osallistujat tutustuvat henkilökohtaisesti kokeilemalla teemaan liittyviin teknologioihin. Demoissa ovat mukana muun muassa QR-koodit, mobiilikupongit, NFC, virtuaalinen palkitseminen sekä tulevaisuuden elämykselliset myymäläratkaisut, kuten aktiiviset näyteikkunat ja kosketuksen, liikkeentunnistuksen ja äänen hyödyntäminen.

Valmennus on erityisen hyödyllinen yritysten markkinointi-, myynti- ja kehitystehtävissä toimiville henkilöille.

Ajankohtavaihtoehdot: keskiviikko 26.9. klo 13.00–16.00 TAI maanantai 1.10. klo 13.00–16.00 (MA 1.10. ON TÄYNNÄ!). Lisäajankohta: perjantai 28.9. klo 9.00-12.00!

Paikka: Kulttuuritehdas Korjaamo, Töölönkatu 51 B, 00250 Helsinki

Tarkemman ohjelman, hintatiedot sekä ilmoittautumisohjeet saat lähettämällä viestin osoitteeseen futurelab@dagmar.fi. Paikkoja on rajoitetusti.

Palautetta kevään Future Labista:

”Osallistuimme myynnin ja markkinoinnin voimin huhtikuussa Dagmarin Future Labiin. Workshop oli ehdottomasti hyödyllinen ja silmiä avaava. Osa teknologioista oli jo mm. mediasta tuttuja, osa täysin uusia. Lisäarvoa toi se, että erilaisia ratkaisuja pääsi kokeilemaan konkreettisesti itse. Saimme useammankin idean miten voimme paremmin hyödyntää uutta teknologiaa sekä kuluttaja- että shoppermarkkinoinnissamme. Suosittelen Dagmarin Future Labia lämpimästi kaikille alalla toimiville.”
Heidi Toivola, Markkinointijohtaja, Georgia-Pacific Nordic Oy

 ”Oli erittäin mielenkiintoista pysähtyä miettimään, miten ostoprosessit ovat muuttuneet ja miten uusi tekniikka on muuttanut/muuttaa tiedonhaun ja miten uutta tekniikkaa pystytään hyödyntämään itse ostohetkellä.”

”Oli hyödyllistä nähdä miten ostaminen on muuttunut -> miten yhdistetään eri kanavat ja miten se viedään käytännön tasolle.”
Sanoma News, monimedia- ja verkkomediamyynnin osallistujien kommentteja

”Future Labin hyvä puoli oli se, että siellä pääsi itse kokemaan ja kokeilemaan livenä ja samalla sai hyviä ”ahaa”-elämyksiä.”
Marita Tuomisto, markkinointipäällikkö, TeliaSonera

 

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta