24.8.2000 | Uutisarkisto

Radioille ensimmäistä kertaa kontaktipaketteja

Radioille ensimmäistä kertaa kontaktipaketteja (24.8.2000) SBS Radiot tuo normaalin spottikaupan rinnalle kontaktipaketin kohderyhmässä 25-54-vuotiaat. Pakettina myydään kontakteja (TRP:tä), joten samankokoisen ja -hintaisen kampanjan spottimäärä voi vaihdella spottien sijoittelusta riippuen. TRP 3 pack -pakettiin kuuluvat Radio City (Hki), Radio 957 (Tre), Radio Sata (Turku). TRP 4 pack -pakettiin kuuluu edellisten lisäksi oululainen Radio Mega. TRP 4 […]

Radioille ensimmäistä kertaa kontaktipaketteja (24.8.2000)

SBS Radiot tuo normaalin spottikaupan rinnalle kontaktipaketin kohderyhmässä 25-54-vuotiaat. Pakettina myydään kontakteja (TRP:tä), joten samankokoisen ja -hintaisen kampanjan spottimäärä voi vaihdella spottien sijoittelusta riippuen.

TRP 3 pack -pakettiin kuuluvat Radio City (Hki), Radio 957 (Tre), Radio Sata (Turku).

TRP 4 pack -pakettiin kuuluu edellisten lisäksi oululainen Radio Mega.

TRP 4 pack -alueella on 849.000 potentiaalia kohderyhmään kuuluvaa kuuntelijaa. Näin esim. 200 TRP:n paketti tarkoittaa 1.687.000 kontaktia. Tavoittavuus (nettopeitto) ja toisto (OTH) vaihtelevat kampanjan rakenteesta ja spottimäärästä riippuen.

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta