13.12.2012 | Uutisarkisto

RAY:lle uusi kanta-asiakkaiden tunnistamisratkaisu ensimmäisenä Suomessa

RAY:n uusi asiakkuusohjelma käynnistyi elokuun lopussa. RAY Etuasiakkaaksi voi liittyä netissä osoitteessa ray.fi, RAY:n pelisaleissa, Casino Helsingissä tai R-kioskeilla. Etuasiakkuus-kanta-asiakasohjelma tarjoaa 18 vuotta täyttäneille RAY:n pelaajille mielenkiintoisia etuja ja kohdennettua viestintää mm. uusista peleistä ja palveluista. Lisäksi se edistää tunnistettua pelaamista ja antaa tehokkaat välineet oman pelaamisen hallintaan.

– Asiakas voi asettaa pelaamiselleen päivä- ja kuukausikohtaiset rajat, jotka ovat voimassa aina kun asiakas pelaa tunnistautuneena, tapahtui se sitten automaatilla tai netissä. Etuasiakkaan verkkopalvelussa asiakas voi myös tarkastella pelihistoriaansa, kertoo asiakkuusjohtaja Martti Kivenheimo Raha-automaattiyhdistyksestä.

 RAY haki asiakkuusohjelmaansa uudenlaisia teknisiä toteutustapoja. Raha-automaateilla tunnistautumisen ratkaisuksi valittiin debit-maksukortti eli asiakas voi liittää tavalliseen debit-maksukorttiinsa Etuasiakkuuden. Tällöin kolikoita ei automaatilla enää tarvitakaan, vaan asiakkaan peliostot veloitetaan suoraan pankkitililtä ja samoin voitot maksetaan turvallisesti suoraan omalle tilille. Käytännössä kortin liittämisen debit-korttiin voi tehdä joko raha-automaatin maksupäätteellä tai ray.fi-sivustolla.
– Samanlaista kanta-asiakkuuden tunnistautumisratkaisua ei Suomen markkinoilla vielä ole, joten teemme tässä siinä mielessä pioneerityötä.
Asiakasedut saa käyttöönsä lataamalla matkapuhelimeen mobiiliasiakaskortin, joka toimii valtaosassa erilaisia puhelimia.
– Matkapuhelin kulkee meillä aina mukana, joten mobiiliasiakaskortin kautta näkee koko ajan voimassaolevat edut ja tulee myös hyödyntäneeksi niitä aktiivisemmin. Etuasiakkuutemme piirissä on jo yli 210 000 asiakasta, mutta tavoitteet ovat toki vielä selvästi korkeammalla, joten kehitystyötä tehdään intensiivisesti myös jatkossa, toteaa Kivenheimo.
Lisätietoa RAY Etuasiakkuudesta löydät täältä www.ray.fi/fi/etuasiakas.
Lue myös:
Panostatko parhaisiin asiakkaisiin riittävästi ja tämän päivän keinoin?
Satu Puumala

Satu Puumala

Lisää aiheesta