9.2.2000 | Uutisarkisto

Talouselämä tutki uudistumisen vastaanoton ripeästi

Talouselämä tutki uudistumisen vastaanoton ripeästi (9.2.2000) Talouselämä selvitti lukijoiden suhtautumisen uudistuneeseen lehteen jo heti ensimmäisestä numerosta. Tutkimuksen mukaan lukijoista 74 % katsoi lehden muuttuneen parempaan suuntaan. Tulos on verrattain hyvä, sillä osa ihmisistä vastustaa aina kaikkea uudistumista. Nopealla toiminnalla varmistettiin ilmoitustilan ostajien luottamus. Talouselämä uudisti niin sisältöä kuin ulkoasua, nimilogoa ja paperia myöten. Yleisesti lehteä […]

Talouselämä tutki uudistumisen vastaanoton ripeästi (9.2.2000)

Talouselämä selvitti lukijoiden suhtautumisen uudistuneeseen lehteen jo heti ensimmäisestä numerosta. Tutkimuksen mukaan lukijoista 74 % katsoi lehden muuttuneen parempaan suuntaan. Tulos on verrattain hyvä, sillä osa ihmisistä vastustaa aina kaikkea uudistumista. Nopealla toiminnalla varmistettiin ilmoitustilan ostajien luottamus.

Talouselämä uudisti niin sisältöä kuin ulkoasua, nimilogoa ja paperia myöten. Yleisesti lehteä pidetään nyt aiempaa uutismaisempana, modernimpana, helppolukuisempana ja vähemmän syvällisenä.

Talouselämän välissä liitteenä ollut Uratie on nyt kiinteä osa lehteä. Lukijoista 80 % piti muutosta parannuksena ja 16 % ilmoitti pitäneensä enemmän liitteestä. Työpaikkailmoituksia kertoi silmäilevänsä 65 % lukijoista.

I.R.O. Research tutki 14. tammikuuta ilmestyneen Talouselämän vastaanoton haastattelemalla sataa tilaajalukijaa.

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta