Dagmar

Täsmä-äänimainonta vaanii hyllyjen välissä (24.8.2000)

Entäpä jos merkkituotteesi radiomainos alkaisi soida juuri silloin, kun kuluttaja saapuu ostoskärrynsä kanssa kyseisen tuoteryhmän hyllyjen kohdalle? Sitä voi nyt kokeilla.

Päivittäistavarakauppojen lattiamainonnasta tuttu InStore Media tarjoaa syksyn aikana mahdollisuuden kokeilla kohdistettua äänimainontaa valikoiduissa sopimuspisteissä.

Tuoteryhmän kohdalla sijaitseva äänimainonta perustuu valokenno- ja äänikorttitekniikkaan. Mainoksen pituus voi olla 2,5 minuuttia ja sen vaihtaminen onnistuu matkapuhelimella myymälä- ja aluekohtaisesti vaikka kesken kampanjan.

Täsmä-äänimainoksen ja lattiatarran lisäksi kampanjaan voidaan liittää hyllypuhujia.

Syksyn aikana testataan mm. henkilökunnan suhtautumista äänimainontaan sekä sen vaikutusta myynnin kehitykseen.