Täsmä-äänimainonta vaanii hyllyjen välissä (24.8.2000) |
Entäpä jos merkkituotteesi radiomainos alkaisi soida juuri silloin, kun kuluttaja saapuu ostoskärrynsä kanssa kyseisen tuoteryhmän hyllyjen kohdalle? Sitä voi nyt kokeilla.
|
Päivittäistavarakauppojen lattiamainonnasta tuttu InStore Media tarjoaa syksyn aikana mahdollisuuden kokeilla kohdistettua äänimainontaa valikoiduissa sopimuspisteissä. Tuoteryhmän kohdalla sijaitseva äänimainonta perustuu valokenno- ja äänikorttitekniikkaan. Mainoksen pituus voi olla 2,5 minuuttia ja sen vaihtaminen onnistuu matkapuhelimella myymälä- ja aluekohtaisesti vaikka kesken kampanjan. Täsmä-äänimainoksen ja lattiatarran lisäksi kampanjaan voidaan liittää hyllypuhujia. Syksyn aikana testataan mm. henkilökunnan suhtautumista äänimainontaan sekä sen vaikutusta myynnin kehitykseen. |