28.3.2014 | Uutisarkisto

Tervetuloa Pop Up Future Labiin toukokuussa

Dagmarin Pop-up Future Lab on mainio tapa koota markkinoinnin, myynnin, tuotekehityksen ja tietohallinnon avainhenkilösi yhteen pohtimaan tulevaisuuden markkinointia ja asiakkuuksien kehittämistä. Miten muuttuva kuluttajakäyttäytyminen ja uudet teknologiat vaikuttavat asiakkuuksien hankintaan ja pitkäjänteiseen kehittämiseen.

Pop-up Future Lab järjestetään asiakkaittemme toiveesta jo neljännen kerran. Ajankohta on 9.-16.5.2014 ja teemana muuttuva asiakkuus; kuinka erityisesti nuorten muuttuva käyttäytyminen ja kehittyvät teknologiat vaikuttavat yritysten markkinointiin, prosesseihin ja tapaan toimia. Osallistujat voivat nähdä, kokea ja keskustella asiantuntijoiden kanssa, mitä hyötyä eri teknologioista on asiakkuuksien kehittämisessä – nyt ja tulevaisuudessa. Tilaisuudessa käydään läpi keskeisiä asiakkuusmarkkinoinnin teknologioita, konkretisoidaan datan kertymistä ja hyödyntämistä eri vaiheissa sekä avataan näkymiä tulevaisuuden asiakaspalveluun myymäläympäristössä.

Tapahtuman sisältö

1. Showrooming, hybridiostaminen, pelillistäminen
Kivijalan, verkon ja mobiilin roolit myynnissä ja asiakkuuden eri vaiheissa. Asiakkuuden uusi digitaalinen taso, pelillistäminen ja aktiivisuudesta palkitseminen. Osallistujat näkevät esimerkkejä maailmalta ja voivat myös itse kokeilla uusia ratkaisuja käytännössä.
2. Mobiilin merkitys kuluttajien tavoittamisessa
Mitä ovat mobiiliaplikaatiot ja pikaviestipalvelut (Whatsupp, Kik jne.) ja kuinka niitä voi hyödyntää kuluttajien tavoittamisessa. Miten mobiilimaksaminen, mobiilitunnistautuminen, mobiili kanta-asiakkuus ja lokaatioperusteiset edut ja viestintä muuttavat myynnin ja markkinoinnin prosesseja? Näemme esimerkkejä uusista liiketoimintamalleista maailmalta ja kokeilemme erilaisia kanta-asiakas- ja mobiilimaksamisen ratkaisuja.
3. Markkinoinnin automaatio ja datan hyödyntäminen
Millaista dataa syntyy asiakkaan ostopolun aikana? Mitä sosiaalisista medioista ja verkosta saatavan datan hyödyntäminen, ekonomoterinen mallinnus, ennustemallit, markkinoinnin automaatio ja triggeröidyt hoitomallit käytännössä tarkoittavat? Kuinka datasta voidaan saada faktat esiin ja näin saada ROI ylös?
Haluatko kuulla lisää ja varata paikan yrityksellenne heti? Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi Dagmarissa tai lähetä viesti osoitteeseen futurelab@dagmar.fi.

 

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta