4.4.2012 | Uutisarkisto

Tuloksellisempaa mediamyyntiä: Dagmarin Media Professional -valmennukset 3. ja 10.5.2012

Mediamyynnin ammattilaisille suunnatut valmennuspäivät järjestetään jälleen toukokuussa. Valmennus tarjoaa uusinta tietoa, inspiroivia näkökulmia ja innostavia ideoita sekä uusille että alalla jo pidempään toimineille mediamyyjille. Tänä vuonna painotamme entistä enemmän intermediasuunnittelua ja puhumme paljon digitaalisuudesta. Saatuja oppeja harjoitellaan heti myös käytännössä.

Valmennus on kahden päivän kokonaisuus. Valmennuspäivien välillä kurssilaiset tekevät lyhyen harjoitustyön, jonka tarkoituksena on mm. opastaa näkemään oma media osana laajempaa mediavalikkoa.

Valmentajina toimivat Dagmarin mediastrategian, tutkimuksen ja digitaalisen median erikoisosaajat.

Media Professional I-päivä torstaina 3.5.2012

Ensimmäisenä päivänä käydään läpi perusasiat mediakentästä ja mediasuunnittelusta sekä median tutkimuksista myynnin työkaluina. Päivän aikana saat kokonaiskuvan siitä, mihin oma mediasi ja sen vahvuudet kilpailukentässä sijoittuvat sekä luovia ideoita konkreettisten case-esimerkkien avulla.

Media Professional II-päivä torstaina 10.5.2012

Toisena päivänä mediakenttää lähestytään kohderyhmien, asiakastarpeiden ja strategisten tavoitteiden kautta. Käymme yhdessä läpi koulutuspäivien välillä tehtyjä harjoitustöitä ja haastamme osallistujat soveltamaan opittua käytännössä. Syvennämme markkinointiviestinnän osaamista ja opimme myymään asiakkaan liiketoiminnan haasteisiin vastaavan ratkaisuehdotuksen vakuuttavasti.

Tilaa koulutusohjelman tarkka sisältö, aikataulu sekä hinta osoitteesta  dagmar(at)dagmar.fi.
Räätälöimme Media Professional -valmennusta myös myyntiporukoiden yksilöllisiin tarpeisiin parin tunnin mittaisesta koulutuksesta laajemmaksi valmennukseksi. Valmennus voi räätälöitynä sisältää esim. syvempää tietoa organisaatiollenne tärkeästä mediaryhmästä, alueesta tai kohderyhmästä. Kysy lisää: katariina.uljas-ahl(at)dagmar.fi

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta