Kirjoittaja

Dagmar

Valmennus on kahden päivän kokonaisuus. Valmennuspäivien välillä kurssilaiset tekevät lyhyen harjoitustyön, joka mm. opastaa näkemään oman median osana laajempaa mediavalikkoa.
Valmentajina toimivat mediastrategian, tutkimuksen ja digitaalisen median erikoisosaajat Dagmarista.

Media Professional I-päivä keskiviikkona 7.11.2012

Ensimmäisenä päivänä käydään läpi perusasiat mediakentästä ja mediasuunnittelusta sekä median tutkimuksista myynnin työkaluina. Päivän aikana saat kokonaiskuvan siitä, mihin oma mediasi ja sen vahvuudet kilpailukentässä sijoittuvat. Saat myös luovia ideoita konkreettisten case-esimerkkien avulla.

Media Professional II-päivä maanantaina 26.11.2012

Toisena päivänä mediakenttää lähestytään kohderyhmien, asiakastarpeiden ja strategisten tavoitteiden kautta. Käymme yhdessä läpi koulutuspäivien välillä tehtyjä harjoitustöitä ja haastamme osallistujat soveltamaan opittua käytännössä. Syvennät markkinointiviestinnän osaamistasi ja opit myymään asiakkaan liiketoiminnan haasteisiin vastaavan ratkaisuehdotuksen vakuuttavasti.

Koulutusohjelman tarkan sisällön, aikataulun sekä hinnan saat lähettämällä viestin osoitteeseen dagmar(at)dagmar.fi.

Räätälöimme Media Professional -valmennusta myös myyntiporukoiden yksilöllisiin tarpeisiin parin tunnin mittaisesta koulutuksesta laajemmaksi valmennukseksi. Valmennus voi räätälöitynä sisältää esim. syvempää tietoa organisaatiollenne tärkeästä mediaryhmästä, alueesta tai kohderyhmästä. Kysy lisää: katariina.uljas-ahl(at)dagmar.fi