Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton Kultasulka-kilpailussa on Kultasulan saanut artikkeleiden sarjassa Dagmarin markkinointijohtaja Tuula Kallio. Palkinto myönnettiin Kauppalehdessä ilmestyneen Turhuuksien Rovio -artikkelisarjan perusteella. Palkinnon myöntämisen perusteina olivat mm. kyky valaista vaikeaselkoisetkin asiat, kirjoittaminen alan asioista puolueettomasti pohtien, tekstin helppolukuisuus ja tasaisen tasokas kolumnisarja. Artikkelit löytyvät Dagmarin kotisivuilta (linkki). Kultasulka-kilpailun tavoitteena on rohkaista ja kannustaa mainonnan ja markkinoinnin ammattilaisia esiintymään julkisuudessa kirjoituksin ja puhein, jotka lisäävät alan arvostusta ja ymmärtämystä sekä hyväksymistä alan ulkopuolella.
Dagmar
Hopeasulan sai copywriter Timo Everi hasan & partnersilta, niinikään Turhuuksien Roviolla julkaistuista kolumneistaan.