Messukeskuksen promopäivä Kampissa juhlisti 95-vuotista toimintaa

Kampin kauppakeskuksen ruuhkan keskellä on nähty monenlaista markkinointitapahtumaa, sillä Kamppi on hyvä paikka tavoittaa massoja. Myös Messukeskus halusi tulla nähdyksi Kampissa. Dagmar suunnitteli ja tuotti yhdessä Messukeskuksen kanssa Kamppiin torstaina 4.9.2014 elämyksellisen kontaktitapahtuman.

Kampin kauppakeskuksen ruuhkan keskellä on nähty monenlaista markkinointitapahtumaa, sillä Kamppi on hyvä paikka tavoittaa massoja. Myös Messukeskus halusi tulla nähdyksi Kampissa. Dagmar suunnitteli ja tuotti yhdessä Messukeskuksen kanssa Kamppiin torstaina 4.9.2014 elämyksellisen kontaktitapahtuman.

Ideana oli esitellä syksyn 2014 messutarjontaa sekä jakaa ilmaisia lippuja messuille. Päivän aikana nähtiin myös neljä ainutlaatuista ilma-akrobatiaesitystä. Lisäksi tapahtumassa esitettiin screeneillä Dagmarin Messukeskukselle tuottama, messuvideoista uudelleen editoitu promovideo. Paikan päällä yleisö sai osallistua Messukeskuksen maailman sosiaalisimman logon piirtämiseen piirtolaitteella. Promon markkinointiin liittyi myös Messupöhinä-logosta jalostettu visuaalinen ilme, joka näkyi sekä tapahtumassa että markkinoinnissa.

– Tapahtuma oli onnistunut, ilmaislippujen takia tultiin kauempaakin paikalle ja ne herättivät positiivisia tunteita. Ihmisiä kiinnosti osallistava sisältö eli Messupöhinälaitteella piirtely. Ilma-akrobatia taas pysäytti ihmisten kiireisen arjen kaikessa kauneudessaan, kertoo Messukeskuksen markkinointisuunnittelija Hanna Holmberg.

Dagmar toivottaa Messukeskukselle hyvää syntymäpäivää!

Koe Messukeskus – katso uusi video!

Pyydä tarjous tapahtumakonseptista: merja.salenius@dagmar.fi ja viivi.lehtonen@dagmar.fi

Viivi Lehtonen

Viivi Lehtonen

Lisää aiheesta