Onneksi olkoon Estrella, RAY ja Aller Grand One -finaalipaikoista

Suomen suurin ja merkittävin digitaalisen markkinointiviestinnän kilpailu Grand One on edennyt finaaliin. Dagmar on mukana asiakkaidensa Estrellan, RAY:n ja Allerin kampanjoissa. Estrella Kickers jatkaa huimaa menestyskulkuaan. Jo aiemmin AdProfitin ja kansainvälisen The Festival of Media -kisan finaaliin ponkaissut Kickers-ilmiö kisaa nyt Parhaasta sosiaalisen median hyödyntämisestä ja tuloksellisimman verkkokampanjan manttelista.
 
Suomen suurin ja merkittävin digitaalisen markkinointiviestinnän kilpailu Grand One on edennyt finaaliin. Dagmar on mukana asiakkaidensa Estrellan, RAY:n ja Allerin kampanjoissa. Estrella Kickers jatkaa huimaa menestyskulkuaan. Jo aiemmin AdProfitin ja kansainvälisen The Festival of Media -kisan finaaliin ponkaissut Kickers-ilmiö kisaa nyt Parhaasta sosiaalisen median hyödyntämisestä ja tuloksellisimman verkkokampanjan manttelista.
 
RAY kisaa myös kahdessa kategoriassa: RAY:lle suunniteltu Tuloksellinen uusasiakashankinta –kampanja on myös ehdolla tuloksellisimmaksi verkkokampanjaksi,  RAY:n Onnenonki DOOH on ehdolla parhaaksi digitaaliseksi ulkomainonnaksi. Allerin Happy birthday dear Seiska on mukana Paras viraalimainos -sarjassa.
 
 
Grand One 2014/Paras sosiaalisen median hyödyntäminen
Estrella: Kickers-ilmiö
 
Grand One 2014/Kärkimedia Tuloksellisin verkkokampanja
Estrella: Kickers-ilmiö
 
RAY: Tuloksellinen uusasiakashankinta
 
Grand One 2014/Paras digitaalinen ulkomainonta
RAY: Onnenonki DOOH
 
Grand One 2014/Paras viraalimainos 
Aller: Happy birthday dear Seiska
 
Onnea kaikille muillekin Grand One 2014 -finalisteille
 
 
Lue myös:
Estrellan Kickers-lanseeraus The Festival of Media –kisan finaaliin
Estrella, Novartis Finland ja HSL komeasti AdProfitin finaaliin
 
 
Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta