13.01.2006 / Vanhat blogit

Aikuisviihdettä, osa 1

Ihminen on luonnostaan utelias. Tähän luotti myös brittiläinen Channel 4 lanseeratessaan uuden More4 -tv-kanavansa. Uuden kanavan tuotelupaus oli tarjota fiksua ja laadukasta,  aikuisille suunnattua viihdeohjelmaa. Kampanjaidea rakentui aikuisviihde-sanaleikin ympärille ja ulkomainontaratkaisuna naamioitiin abribustaulut peep-show’si. Ratkaisuun kytkettiin myös mobiili-elementti: reiästä kurkistaessaan näki More4:n trailerin, jonka pystyi samalla lataamaan bluetoothilla kännykkään. (lähde: Cream/winter 2005)
Author

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Ihminen on luonnostaan utelias. Tähän luotti myös brittiläinen Channel 4 lanseeratessaan uuden More4 -tv-kanavansa. Uuden kanavan tuotelupaus oli tarjota fiksua ja laadukasta,  aikuisille suunnattua viihdeohjelmaa.

Kampanjaidea rakentui aikuisviihde-sanaleikin ympärille ja ulkomainontaratkaisuna naamioitiin abribustaulut peep-show’si. Ratkaisuun kytkettiin myös mobiili-elementti: reiästä kurkistaessaan näki More4:n trailerin, jonka pystyi samalla lataamaan bluetoothilla kännykkään.

(lähde: Cream/winter 2005)

Lisää aiheesta