13.1.2006 | Vanhat blogit

Aikuisviihdettä, osa 1

Ihminen on luonnostaan utelias. Tähän luotti myös brittiläinen Channel 4 lanseeratessaan uuden More4 -tv-kanavansa. Uuden kanavan tuotelupaus oli tarjota fiksua ja laadukasta,  aikuisille suunnattua viihdeohjelmaa.

Kampanjaidea rakentui aikuisviihde-sanaleikin ympärille ja ulkomainontaratkaisuna naamioitiin abribustaulut peep-show’si. Ratkaisuun kytkettiin myös mobiili-elementti: reiästä kurkistaessaan näki More4:n trailerin, jonka pystyi samalla lataamaan bluetoothilla kännykkään.

(lähde: Cream/winter 2005)

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta