13.1.2006 | Vanhat blogit

Aikuisviihdettä, osa 2

Tässäpä esimerkki erittäin kohderyhmälähtöisestä ja hmm… tuotekeskeisestäkin ulkomainosoivalluksesta, a´la Playboy Saksa. Mainosjuliste oli printattu erikoispaperille musteella, joka reagoi kosteuteen – arvannette mitä kuvalle tapahtui kun satoi? Tuloksen voi käydä tarkistamasta vaikkapa oheisesta blogista.

Olisikohan jossain tilastoa, lisäätyikö saksalaismiesten into ulkoiluttaa koiria sateella kampanjan aikaan?

Kiitos case-vinkistä Terhi Tampereelta!

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta