13.01.2006 / Vanhat blogit

Aikuisviihdettä, osa 2

Tässäpä esimerkki erittäin kohderyhmälähtöisestä ja hmm… tuotekeskeisestäkin ulkomainosoivalluksesta, a´la Playboy Saksa. Mainosjuliste oli printattu erikoispaperille musteella, joka reagoi kosteuteen – arvannette mitä kuvalle tapahtui kun satoi? Tuloksen voi käydä tarkistamasta vaikkapa oheisesta blogista. Olisikohan jossain tilastoa, lisäätyikö saksalaismiesten into ulkoiluttaa koiria sateella kampanjan aikaan? Kiitos case-vinkistä Terhi Tampereelta!
Author

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Tässäpä esimerkki erittäin kohderyhmälähtöisestä ja hmm… tuotekeskeisestäkin ulkomainosoivalluksesta, a´la Playboy Saksa. Mainosjuliste oli printattu erikoispaperille musteella, joka reagoi kosteuteen – arvannette mitä kuvalle tapahtui kun satoi? Tuloksen voi käydä tarkistamasta vaikkapa oheisesta blogista.

Olisikohan jossain tilastoa, lisäätyikö saksalaismiesten into ulkoiluttaa koiria sateella kampanjan aikaan?

Kiitos case-vinkistä Terhi Tampereelta!

Lisää aiheesta