Kirjoittaja

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Markkinoijat ovat siis löytäneet bloggaajien mediavoiman meilläkin ja eittämättä: blogilistan kärkikaartissa komeilee ihan varteenotettavilla lukijamäärillä varustettuja muotiblogeja ja ruokablogit kolkuttelevat ihan siinä kantapäillä. Peittoprosenteilla bloggaajat eivät ammatitoimittajien kanssa vielä Suomessa kisaa (blogeja seuraa 23% suomalaisista netinkäyttäjistä, Web&mobile Tracking 2/08), mutta blogien medialukutavassa ja suosittelun voimassa piilee markkinoijalle herkkuja.

Jäämme Digitalikon korruptoinuneessa toimituksessa odottamaan, milloin markkinojat löytävät meidät. Lupaamme olla erittäin kaupallisia!