Camparin 23. marraskuuta lanseeraama salaperäinen ’Red Passion’ on mielenkiintoinen yhdistelmä sosiaalista mainontaa ja sen ympärille rakentuvaa Hotel Campari -nettisivua. Näyttelijä Salma Hayekin emännöimät avajaisjuhlat sekoittuvat todellisuuden ja internetin välille häivytettyyn salaperäiseen maailmaan. Ms. Red Passionia ja bileitä voi tirkistellä ’hotellin’ lisäksi myös MySpacessa, Flickrissä ja YouTubessa.
Hienoja valokuvia vuoden 2007 kalenteriin tarjoilevasta saitista huolimatta kampanjaa on jo ehditty haukkua tylsäksi ja seksistiseksi. Salaperäisyydellään se on kuitenkin saanut myös nopeasti kasvaneen fanijoukon taakseen. Etenkin Eyes Wide Shut -elementtejä pursuava Hotelli Campari -sivusto jättää jälkeensä onnistuneen tyhjiön, jossa kuluttuja jää taianomaisesti pohtimaan ja etsimään, mitä tämän kampanjan takana olikaan?
Via Adverblog