8.3.2006 | Vanhat blogit

Erotu hyllyssä tuoksulla!

Pakkaus on aina mainos itsessään – kuinka erottua silläkin kilpailijoista? Washington Postin mukaan AriZona iced tea’lle ei riitä pelkkä visuaalinen pakkausdesign, pakkaukset ovat myös aromatisoitu. Kokeiluun (tuoksun muodossa) päästään siis jo sillä, kun kuluttaja kävelee kaupan hyllyn ohi!Teknologian kehittänyt ScentSational Technologies luottaa siihen, että aisteista juuri hajulla on suora yhteys aivojen tunnekeskukseen. Pitänee paikkansa, miksi muuten syntyy pakkomielle ostaa kilokaupalla saippuaa aina Lush’iin erehtyessä tai alkaa tehdä mieli pullaa, kun tuoreen korvapuustin tuoksu osuu nenään kaupassa.Tuoksuvan musteen myötä saamme varmaan pian tuoksuvia printtimainoksiakin?

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta