9.2.2006 | Vanhat blogit

Falukorvia jenkkisarjoihin

Product placementissä ei sinänsä ole mitään uutta, mutta globaali mediamaailma tarjoaa siihen yhä enemmän ja monipuolisempia mahdollisuuksia. Resume kirjoittaa tänään, kuinka ruotsalainen InBetween Entertainment on tehnyt sopimuksen jenkkifirman kanssa paikallisille markkinoille tehtävästä product placementistä. Onhan se ilmiselvää, että paketti falukorvia vaikka Desperate Housewives’ien huushollissa herättää enemmän huomiota kuin samainen makkarapakkaus ruotsalaisen saippuaperheen illallispöydässä. Mitä seuraavaksi? […]

Product placementissä ei sinänsä ole mitään uutta, mutta globaali mediamaailma tarjoaa siihen yhä enemmän ja monipuolisempia mahdollisuuksia.

Resume kirjoittaa tänään, kuinka ruotsalainen InBetween Entertainment on tehnyt sopimuksen jenkkifirman kanssa paikallisille markkinoille tehtävästä product placementistä.

Onhan se ilmiselvää, että paketti falukorvia vaikka Desperate Housewives’ien huushollissa herättää enemmän huomiota kuin samainen makkarapakkaus ruotsalaisen saippuaperheen illallispöydässä.

Mitä seuraavaksi? Laitetaanko Bree syömään Sisua?

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta