12.1.2006 | Vanhat blogit

Farkkuja ja reseptejä iPod-riippuvaisille

Harvoin tekniseen vempaimeen syntyy niin lämmin tunneside kuin omaan iPod MP3-soittimeen (omakohtaisesti todettu). Kun kerran annat sille pikkusormen, se seuraa sinua kaikkialle. IPod-ilmiö houkuttaa nyt myös muita brandeja suosion osingoille:

– Levi’s co-brandaa (via MicroPC): Levi’s tuo ensi syksynä markkinoille iPod-yhteensopivat Redwire-farkut. Farkuissa on iPodille räätälöidyt erikoistaskut, joiden pohjalle on upotettu telakka laitteelle. Leviksen mukaan farkkuihin on myös kätketty kauko-ohjain sekä jojomalliset nappikuulokkeet. Tässäkö Levi’sille tie takaisin huipulle?

– Kraft ja podcasting (via Cream/winter 2005): Kraft tarjoaa kuluttajille mahdollisuuden ladata iPodiinsa reseptejä. Tarjolla on trendikkäitä reseptejä eri sesongeille ja lataus käy näppärästi verkkomainoksen kautta klikkailemalla. Hyvä oivallus koukuttaa uutta kokkaajakohderyhmää, jota voi olla haastavampi saada keräilemään reseptejä perinteisempään malliin.

Suomessakin iPodeja alkaa olla jo vaikuttava määrä, ei muuta kun ideoimaan omia hyötysovelluksia!

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta