4.12.2007 | Vanhat blogit

Hesarin etusivu

Olen jo pitkään kuuluttanut, että netti tarvitsee eräänlaisen Hesarin etusivun eli näyttävän paikan jolla otetaan homma haltuun. Sisällön päälle ilmestyvät härpäkkeet ovat näyttäviä joo, mutta ei niistä kai kukaan tykkää ja niiden klikkiprosenteistakaan ei voida olla varmoja, koska ihmiset hädissään mainosta sulkiessa klikkaavat muutakin kuin ylänurkan ruksia.

Nyt on tulossa hyvää yritystä näyttäviin mediapaikkoihin nettiin. Tässä muutamia esimerkkejä. Vähemmän näyttöjä, enemmän huomiota. Ensimmäinen on ulkomailta Pandora palvelusta (jota kaipaan vieläkin). Se on toteutettu vaihtamalla sivun CSS-tyyli kampanjan imagon mukaiseksi. Seuraava on Renaultin Suomi24:ään tekemä roadblock ja uusimpana Taloussanomien etusivu. Minusta Taloussanomien etusivulla sisältö on pienennetty liiankin pieneksi. Optimi olisi varmaan jotain Taloussanomien ja Suomi24:n välistä.

 

Sami Salmenkivi

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta