3.8.2006 | Vanhat blogit

Ihmisennahkakauppaa

Philip Airosa ja Andreas La Torre Ek aikovat laittaa rahoiksi: kavereiden ihosta saavat yritykset ostaa elinikäisen tatuointimainoksen kustannusedulliseen 1000 dollaria/cm2 hintaan. Toistaiseksi mainospaikasta taitaa olla kiinnostunut lähinnä media (mm. Dagens Media), mutta poikien saitin kautta otetaan tilauksia vastaan varmasti lahden tältäkin puolen…

Hands_on_head Philip Airosa ja Andreas La Torre Ek aikovat laittaa rahoiksi: kavereiden ihosta saavat yritykset ostaa elinikäisen tatuointimainoksen kustannusedulliseen 1000 dollaria/cm2 hintaan. Toistaiseksi mainospaikasta taitaa olla kiinnostunut lähinnä media (mm. Dagens Media), mutta poikien saitin kautta otetaan tilauksia vastaan varmasti lahden tältäkin puolen…

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta