29.11.2005 | Vanhat blogit

Interaktiivista printtimainontaa

Kohderyhmää pitää aina lähestyä kohderyhmän ehdoilla. Vaikka joku voi pitää tätä Lowe/SSPM:n Axelle tehtyä mainosta seksistisenä ja typeränä, niin ainakin se varmasti istuu kohderyhmän maailmaan.

Soho on miehille suunnattu lehti, jonka jokaisessa kannessa esiintyy kaunis nainen. Axe mahdollisti jokaisen miehen päiväunen: Saada riisua huippumallilta paita pois. Irroitettavan paidan sisäpuolella on teksti: ”Taking off her dress withouth her getting mad at you. That’s the Axe effect.”

Erinomainen esimerkki siitä, kuinka mistä tahansa mediasta voi tehdä interaktiivisen!

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta