8.6.2006 | Vanhat blogit

Interaktiivista ulkomainontaa, osa 2

Pepsi on lähtenyt tuomaan musiikin ja äänen ulkomainontaan, mutta monta piirua fiksummin kuin Coca-Cola. Tämä mainos on tarkoitettu kaikille meille, jotka kuljemme kaupungilla luurit korvillamme. Olisitko sinä valmis irroittamaan kuulokkeet hetkeksi mp3-soittimestasi ja liittämään ne mainokseen? (Via MIT Advertising Lab)

Pepsi on lähtenyt tuomaan musiikin ja äänen ulkomainontaan, mutta monta piirua fiksummin kuin Coca-Cola.

Tämä mainos on tarkoitettu kaikille meille, jotka kuljemme kaupungilla luurit korvillamme. Olisitko sinä valmis irroittamaan kuulokkeet hetkeksi mp3-soittimestasi ja liittämään ne mainokseen?

(Via MIT Advertising Lab)

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta