8.6.2006 | Vanhat blogit

Interaktiivista ulkomainontaa

Hatunnosto tälle aktivoivalle ulkomainosidealle: BBC World Newsin Manhattanilla sijaitseva mainostaulu on samalla interaktiivinen online-mielipidekysely, johon ohikulkijat voivat mobiililla vaikuttaa taulua katsellessaan. Ideana tietenkin herätellä passiivisia ihmisiä ottamaan aktiivisesti kantaa poliittisiin/yhteiskunnallisiin uutisaiheisiin. Aivan loistava tapa osallistaa ihmiset ja ideahan hyödynnettävissä moneen eri tilanteeseen: äänestä kumman pizzamaun tuomme markkinoille? (via Advertising for Peanuts)

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta