12.12.2012 | Vanhat blogit

Jotain hyvää – Jotain Rich Mediaa

Viime syksynä Dagmar oli osallisena Something Good -nimeä kantavassa projektissa, joka toteutettiin yhteistyössä IAB Finlandin ja Adformin kanssa. Kyseessä oli täysin kuvitteellisen brändin, Something Good -energiapatukan, ympärille rakennettu lanseerauskampanja, jonka tarkoituksena oli testata ja esitellä IAB:n Branding Unit -banneriformaatteja.

Viime syksynä Dagmar oli osallisena Something Good -nimeä kantavassa projektissa, joka toteutettiin yhteistyössä IAB Finlandin ja Adformin kanssa. Kyseessä oli täysin kuvitteellisen brändin, Something Good -energiapatukan, ympärille rakennettu lanseerauskampanja, jonka tarkoituksena oli testata ja esitellä IAB:n Branding Unit -banneriformaatteja.

Projektin toteutukseen valittiin kolme formaattia: IAB Sidekick, IAB Slider ja IAB Filmstrip. Formaattien pohjalta luotiin Adformin teknisiä vaatimuksia vastaavat flash-bannerit, joiden sisältö keskittyi kolmen 30-sekunttisen brändivideon ympärille.