Kirjoittaja

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Brittiläinen supermenestynyt virtuaalibändi Gorillaz teki persoonallisen maailmankiertueen: bändi vieraili viikon aikana 12 eri maan Habbo Hoteleissa, Suomen hotelliin yhtye saapui 25.8. ja virtuaalivierailu tehtiin yhteistyössä Suosikin kanssa.

Olen vaikuttunut – voisiko brändien maailma ja kohderyhmät enää paremmin kohdata? Niinkuin maailmankiertueilla yleensäkin, tämänkin kiertueen takana on tietenkin tuoreen levyn myynnin edistäminen. Backstage-bisseä vaan lienee kulunut vähemmän.

Gorillazin suomenkielinen nettisivu