6.12.2005 | Vanhat blogit

Kahden virtuaalibrändin kohtaaminen

Brittiläinen supermenestynyt virtuaalibändi Gorillaz teki persoonallisen maailmankiertueen: bändi vieraili viikon aikana 12 eri maan Habbo Hoteleissa, Suomen hotelliin yhtye saapui 25.8. ja virtuaalivierailu tehtiin yhteistyössä Suosikin kanssa.

Olen vaikuttunut – voisiko brändien maailma ja kohderyhmät enää paremmin kohdata? Niinkuin maailmankiertueilla yleensäkin, tämänkin kiertueen takana on tietenkin tuoreen levyn myynnin edistäminen. Backstage-bisseä vaan lienee kulunut vähemmän.

Gorillazin suomenkielinen nettisivu

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta