Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmarin CBO, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

3mmoneyglass_1  3M ainakin uskoo tuotteeseensa: Vancouverissa 3M mainosti luodin kestävää lasiaan varustamalla ulkomainostaulun mainostettavalla tuotteella ja täyttämällä mainoksen 3 miljoonalla dollarilla (josta osa oli tosin leikkirahaa). Taulua sai vapaasti potkia ja rusikoida parin päivän ajan (interaktiivista!), ketäpä ei olisi sisältö kiinnostanut.

Yksittäinen mainos sai tiettävästi mittavasti mediajulkisuutta – ja tulipahan tuotteen ydinlupaus todennettua varsin konkreettisesti!

Via Rough surface blog