17.2.2006 | Vanhat blogit

luodinkestävää mainontaa

  3M ainakin uskoo tuotteeseensa: Vancouverissa 3M mainosti luodin kestävää lasiaan varustamalla ulkomainostaulun mainostettavalla tuotteella ja täyttämällä mainoksen 3 miljoonalla dollarilla (josta osa oli tosin leikkirahaa). Taulua sai vapaasti potkia ja rusikoida parin päivän ajan (interaktiivista!), ketäpä ei olisi sisältö kiinnostanut. Yksittäinen mainos sai tiettävästi mittavasti mediajulkisuutta – ja tulipahan tuotteen ydinlupaus todennettua varsin konkreettisesti! […]

3mmoneyglass_1  3M ainakin uskoo tuotteeseensa: Vancouverissa 3M mainosti luodin kestävää lasiaan varustamalla ulkomainostaulun mainostettavalla tuotteella ja täyttämällä mainoksen 3 miljoonalla dollarilla (josta osa oli tosin leikkirahaa). Taulua sai vapaasti potkia ja rusikoida parin päivän ajan (interaktiivista!), ketäpä ei olisi sisältö kiinnostanut.

Yksittäinen mainos sai tiettävästi mittavasti mediajulkisuutta – ja tulipahan tuotteen ydinlupaus todennettua varsin konkreettisesti!

Via Rough surface blog

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta