21.2.2006 | Vanhat blogit

Luovaa lukijakilpailua

Aikakauslehdissä on usein kaikenlaisia kilpailuja, joissa voi voittaa hemmotteluhetkiä, ulkomaanmatkoja ja stylisti-iltoja. Näin on hollantilaisessa Glamour-lehdessäkin, jonka kilpailun pääpalkintona on 10 000 euroa shoppailurahaa. Mutta palkintoa ei voiteta noin vain. Shoppailurahaan pääsee käsiksi vain osallistumalla 75 metrin The Glamour Stiletto Run -juoksukilpailuun, jossa juoksupiikkareissa on oltava vähintään 7 sentin korot. Itse kisa käydään maaliskuun alussa […]

Aikakauslehdissä on usein kaikenlaisia kilpailuja, joissa voi voittaa hemmotteluhetkiä, ulkomaanmatkoja ja stylisti-iltoja. Näin on hollantilaisessa Glamour-lehdessäkin, jonka kilpailun pääpalkintona on 10 000 euroa shoppailurahaa.

Mutta palkintoa ei voiteta noin vain. Shoppailurahaan pääsee käsiksi vain osallistumalla 75 metrin The Glamour Stiletto Run -juoksukilpailuun, jossa juoksupiikkareissa on oltava vähintään 7 sentin korot.

Itse kisa käydään maaliskuun alussa Amsterdamin vilkkaalla ostoskadulla, joten lukijakisa laajenee näin perinteisen postikortti- ja sähköpostiformaatin ulkopuolelle.

Luulisi tällaisen synnyttävän myös normaalikilpailuja enemmän word of mouthia ja kuka ties myös muidenkin medioiden kiinnostusta.

Sulje silmäsi ja ajattele samaa toteutusta helmikuisessa Helsingin loskasäässä…

(Via: Adverblog)

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta