Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmarin CBO, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Aikakauslehdissä on usein kaikenlaisia kilpailuja, joissa voi voittaa hemmotteluhetkiä, ulkomaanmatkoja ja stylisti-iltoja. Näin on hollantilaisessa Glamour-lehdessäkin, jonka kilpailun pääpalkintona on 10 000 euroa shoppailurahaa.

Mutta palkintoa ei voiteta noin vain. Shoppailurahaan pääsee käsiksi vain osallistumalla 75 metrin The Glamour Stiletto Run -juoksukilpailuun, jossa juoksupiikkareissa on oltava vähintään 7 sentin korot.

Itse kisa käydään maaliskuun alussa Amsterdamin vilkkaalla ostoskadulla, joten lukijakisa laajenee näin perinteisen postikortti- ja sähköpostiformaatin ulkopuolelle.

Luulisi tällaisen synnyttävän myös normaalikilpailuja enemmän word of mouthia ja kuka ties myös muidenkin medioiden kiinnostusta.

Sulje silmäsi ja ajattele samaa toteutusta helmikuisessa Helsingin loskasäässä…

(Via: Adverblog)