6.3.2006 | Vanhat blogit

Mainos, joka ei ole mainos

Vaikka tämä ei olekaan mainos, niin tämä kuva ansaitsee tulla julkaistuksi tässä blogissa. Ruotsin Vuoden kuva 2006 -kilpailun voittaja (kuvaaja Jocke Berglund) osoittaa, kuinka yhteiskunnallisen mainonnan ja kuvajournalismin välinen ero on välillä hiuksen hieno tai jopa olematon.

Vaikka tämä ei olekaan mainos, niin tämä kuva ansaitsee tulla julkaistuksi tässä blogissa.

Ruotsin Vuoden kuva 2006 -kilpailun voittaja (kuvaaja Jocke Berglund) osoittaa, kuinka yhteiskunnallisen mainonnan ja kuvajournalismin välinen ero on välillä hiuksen hieno tai jopa olematon.

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta