15.10.2007 | Vanhat blogit

Missä yhteisöllisyyden optimoinnissa mennään?

Jeremiah Owyang kirjoitti hiljattain sosiaalisten medioiden implementoinnin vaiheista. Hän jaotteli elämämme (kehityksen) seuraavasti:

2005    Mitä on sosiaalinen media?
2006    Mitä merkitystä sillä on?
2007    Mitä merkitystä sillä on liiketoiminnalleni?
2008    Miten hyödynnän sitä oikein?
2009    Miten se integroituu yrityksiin?

Missä mielestänne mennään? Tämän vuoden agendasta lienee turhapuhua, ”parin vuoden takaisia” kun vielä  selvitellään suuntaan jostoiseen. Erilaisia onnistuneita (ja epäonnistuneita) kokeiluja aiheenympäriltä ja sivusta näkee, mutta pääosin kenttä lienee vasta kehittymässä.Työnsarkaa siis riittänee.

(Aiheesta lisää viikolla 43 ilmestyvässä Mediaviestissä)

Roope Ruotsalainen

Roope Ruotsalainen

Lisää aiheesta