Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmarin CBO, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lakitupien luvatussa maassa USA:ssa on luonnollisesti tositv-oikeudenkäynneille vihkiytynyt tv-kanava, Court TV. Kanava freesasi ilmettään menneenä syksynä ja kampanjoinnin suuri oivallus oli lavastaa New York ulkomainonnan avulla yhdeksi suureksi rikospaikaksi. Takseista tuli ”pakoautoja”, puhelinkopeista ”väijymispaikkoja”, hod-dog -myyjistä ”alibeja” ja bussit kuljettivat ”todistajia” turvaan. Kampanja siis demonstroi, miltä arkipäivän kaupunki näyttää lainrikkojan silmin: lounaspussikaan ei aina ole niin viaton kuin miltä se näyttää. Draaman huipennukseksi kaksi isoa rakennusta huputettiin seinälakanoilla näyttämään siltä, kuin rakennuksen yhdessä ikkunassa tapahtuisi parhaillaan julma rikos. Kirjaimellisesti jännittävä case, joka varmasti herätti myös keskustelua katukuvassa. Ainakin blogimaailmassa kampanjaa on kommentoitu vilkkaasti.

Casesta lisää mm. tekijöiden saitilta