16.2.2006 | Vanhat blogit

Pizzalaatikkomainosverkko

Uusia mainosverkkoja ja -mahdollisuuksia tulee sitä enemmän, mitä vaikeampi perinteisellä mainonnalla on päästä hälyn läpi. Ei siis ehkä ole ihme, että Ruotsissa on kehitetty maanlaajuinen pizzalaatikkomainosverkko, josta Resumé kertoi tänään. Ensimmäiset mainokset laatikoihin ovat ostaneet nettipokerifirma Paradisepoker.com sekä Atari. Todellista kohderyhmämainontaa?

Uusia mainosverkkoja ja -mahdollisuuksia tulee sitä enemmän, mitä vaikeampi perinteisellä mainonnalla on päästä hälyn läpi.

Ei siis ehkä ole ihme, että Ruotsissa on kehitetty maanlaajuinen pizzalaatikkomainosverkko, josta Resumé kertoi tänään. Ensimmäiset mainokset laatikoihin ovat ostaneet nettipokerifirma Paradisepoker.com sekä Atari. Todellista kohderyhmämainontaa?

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta