Kirjoittaja

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Adverblog vinkkasi eilen mainiosta Unicefin sissimarkkinointikampanjasta, jonka he ovat toteuttaneet Belgiassa yhteistyössä vaateketju C&A:n kanssa. Tavoitteena on kerätä rahaa Pakistanin maanjäristyksen lapsiuhreille.

Publicis Belgiumin tekemässä kampanjassa kaupan lastevaateosastolle oli muiden lastenvaatteiden joukkoon laitettu pakistanilaisista sanomalehdistä tehtyjä vaatteita, joista roikkuneessa hintalapussa luki: ”Joutuvatko pakistanilaiset lapset käyttämään vain näitä tämän talven? Auta heitä ja lahjoita rahaa kassalla.”

Katso kuvat toteutuksesta täältä.