12.1.2006 | Vanhat blogit

Rahaa maanjäristyksen uhreille

Adverblog vinkkasi eilen mainiosta Unicefin sissimarkkinointikampanjasta, jonka he ovat toteuttaneet Belgiassa yhteistyössä vaateketju C&A:n kanssa. Tavoitteena on kerätä rahaa Pakistanin maanjäristyksen lapsiuhreille.

Publicis Belgiumin tekemässä kampanjassa kaupan lastevaateosastolle oli muiden lastenvaatteiden joukkoon laitettu pakistanilaisista sanomalehdistä tehtyjä vaatteita, joista roikkuneessa hintalapussa luki: ”Joutuvatko pakistanilaiset lapset käyttämään vain näitä tämän talven? Auta heitä ja lahjoita rahaa kassalla.”

Katso kuvat toteutuksesta täältä.

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta