17.8.2012 | Vanhat blogit

Seikkaile Spotifyssa

Digitaalisten suoratoistopalveluiden kasvattaessa tasaisesti suosiotaan, kohdistuu markkinoijien katseet uudenlaisiin tapoihin mainostaa kyseisissä palveluissa. Suomessa tällä hetkellä käyttäjämäärältään suurin suoratoistopalvelu Spotify ja brittiyhtye Hurts yhdistivät voimansa ja loivat kuulijoille mahdollisuuden pelastaa maailman rakkaudettomalta lopulta omilla kuunteluvalinnoillaan. Novellia kuunnellessa pääsi samalla kuuntelemaan yhtyeen vielä tuolloin julkaisematonta Happiness- debyyttialbumia.

Olisiko tässä mahdollisuus myös muille mainostajille? Musiikki luo tunnelmaa moniin tilanteisiin – voisiko esimerkiksi Spotifyssa leikitellä elokuvalle omien vaihtoehtojen kanssa mahdollisia päätöksiä?

Tutustu Hurts-yhtyeen interaktiiviseen äänikirjaan täällä.

Sara Filppula

Sara Filppula

Lisää aiheesta