19.6.2007 | Vanhat blogit

Seikkailevat seniorit

Osallistaminen ja kuluttajien tuottamat sisällöt on ollut tänä(kin) vuonna kantava teema Cannesin seminaareissa. Yleensä teemat linkittyvät vahvasti nettimaailmaan, mutta tässä vähän erityyppinen case best use of media -shortatuista. Ikääntyvälle iholle tarkoitetun kasvovoiteen markkinoinnin teema oli, ettei elämä lopu ikääntyessä vaan päinvastoin. Kampanjassa lähestyttiin iäkkäämpiä expatriaattinaisia eksoottisissa maissa ja pyydettiin heitä kertomaan jännittävät tarinansa. Tavallisista ihmisistä tehtiin siis kampanjan sisältö ja saatiin tässä tapauksessa media hyvin mukaan tekemään tarinoista juttuja.Se miten voide-brändi tähän kiinnittyy jäi minulle vähän epäselväksi (kun en muista merkkiäkään).

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta