3.3.2010 | Vanhat blogit

Sosiaalinen media – business as usual!

Dagmarin uuden Social Inspiration -yksikön nimeä kantavassa seminaarissa julkistettiin tänä aamuna tuoretta tutkimustietoa suomalaisista sosiaalisen median kuluttajina ja piirrettiin roadmappiä kohti tavoitteellista ja monipuolista sosiaalisen median hyödyntämistä. Esimerkkejä kokemuksistaan tällä tiellä jakoivat myös mm. Hanna Hiekkamies Valiolta, Sanna Myller Allerilta, Anders Svensson Spotifyiltä.

Seminaarimateriaaleja on jaossa slidesharessa:

http://www.slideshare.net/dagmardigital/dagmar-sosiaalisen-median-tutkimus

http://www.slideshare.net/dagmardigital/hanna-hiekkamies-valio-ja-sosiaalinen-media

http://www.slideshare.net/dagmardigital/spotify-3324379

Seminaarissa toteutettiin pieni mobiilikysely. Tältä näyttävät seminaariväen suunnitelmat sosiaalisen median hyödyntämiseen: Strategiat ovat suunnittelupöydillä ja 2010 on vuorovaikutteisien kanavien rakentamisen vuosi!

 

Ok

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta