14.9.2006 | Vanhat blogit

Sponssikeikka netissä

Yritysten sponssaamat ja järjestämät tapahtumatkin näyttävät siirtyvän yhä useammin nettiin, sillä ovathan ne siellä usein sekä halvempia järjestää että mahdollisesti laajemman yleisön saavutettavissa.

Meillä brändit ovat järjestäneet erilaisia tapahtumia jo Habbo Hotellissa, ja Adverblog kertoi tänään Heinekenin tarjonneen Alankomaissa ihmisille ilmaisen livekonsertin Skypen Skypecast-tekniikkaa käyttäen.

Paikallinen Johan-bändi soitti biisejä uudelta albumiltaan, ja kuuntelijat pystyivät myös kyselemään bändiltä omia kysymyksiä. Skype-tekniikka mahdollistaa 100 ihmisen keskustelemisen ja – kuten Rocco blogimerkinnässään kirjoitti – innokkaan aplodeerauksen kotikoneen ääressä.

Ja mikä parasta: keikalle ehtivät nyt jälkikäteenkin kaikki, jotka eivät ensimmäisellä kerralla mukaan mahtuneet.

Johanin Skypecast-keikan voi kuunnella täällä.

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta