3.2.2006 | Vanhat blogit

Tulista ulkomainontaa

Joskus pieni tehoste voi toimia loistavana ylimääräisen huomion herättäjänä! CloettaFazerin Turkinpippurin ulkomainoskampanjan abrijulisteiden tulenleiskat saivat seurakseen vaahtosammuttimen. Ensihämmennyksen jälkeen vaahtosammutin linkittyi hauskasti yhteen vieressä olevan julisteen kanssa, jossa Turkinpippuri-pussista tuli isoja leiskoja. Kun oivaltamisen riemu julisteen ja vaahtosammuttimen välillä oli koettu, tehostui viestinkin perillemeno takuuvarmasti. Ulkomainonta oli osa Turkinpippurin kampanjaa, jossa se sai uuden freesatun […]

TurkkariJoskus pieni tehoste voi toimia loistavana ylimääräisen huomion herättäjänä! CloettaFazerin Turkinpippurin ulkomainoskampanjan abrijulisteiden tulenleiskat saivat seurakseen vaahtosammuttimen. Ensihämmennyksen jälkeen vaahtosammutin linkittyi hauskasti yhteen vieressä olevan julisteen kanssa, jossa Turkinpippuri-pussista tuli isoja leiskoja. Kun oivaltamisen riemu julisteen ja vaahtosammuttimen välillä oli koettu, tehostui viestinkin perillemeno takuuvarmasti.

Ulkomainonta oli osa Turkinpippurin kampanjaa, jossa se sai uuden freesatun ilmeen ja uusia makuja.

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta