11.10.2006 | Vanhat blogit

Vihaan tätä mainosta

AdArenasta tarttui haaviin mainio sekoitus kuluttaja-aktiivisuutta ja sissimarkkinointia. Ihmiset ilmaisevat mielipiteensä ulkomainoksista tarroilla: hyvä, huono, oksettava… AdArenan mukaan tällä sissikampanjalla pyritään kiinnittämään ihmisten huomio ulkomainosten laatuun (tai laaduttomuuteen), mutta minusta samanlainen toiminta voisi toimia myös jatkuvana dialogina. Minä voisin ottaa tällaisten yksinkertaisten mielipidetarrojen lisäksi taskuuni myös Onpa huonoa suomea -tarroja liimattavaksi mainosten päälle.

AdArenasta tarttui haaviin mainio sekoitus kuluttaja-aktiivisuutta ja sissimarkkinointia. Ihmiset ilmaisevat mielipiteensä ulkomainoksista tarroilla: hyvä, huono, oksettava…

AdArenan mukaan tällä sissikampanjalla pyritään kiinnittämään ihmisten huomio ulkomainosten laatuun (tai laaduttomuuteen), mutta minusta samanlainen toiminta voisi toimia myös jatkuvana dialogina.

Minä voisin ottaa tällaisten yksinkertaisten mielipidetarrojen lisäksi taskuuni myös Onpa huonoa suomea -tarroja liimattavaksi mainosten päälle.

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta