23.2.2006 | Vanhat blogit

Virkistävä media

Joissain lääke- ja kosmetiikkapurkeissa on pienen pieniä etikettejä, jotka avataan alakulmasta ja näin aukeaa isompi lippulappunen, josta voi voi lukea vaikkapa tarkemmat ja laajemmat tiedot tuotteesta tai käyttöohjeet.

Australialainen iLove hyödyntää tätä samaa logiikkaa. He ovat liimanneet 32-sivuisen lehden vesipullon etiketin paikalle. Todellista kohderyhmän palvelua: Yhdessä paketissa saa siis virkistystä sekä mielelle että kropalle!

(Via: MIT Advertising Lab)

Teija Jokinen

Teija Jokinen

Teija Jokinen on Dagmar Stories -yksikön vetäjä, joka kuluttaa kaiken median ja suuren osan tilipussistaankin verkossa. Digitaalinen maailma onkin loputon inspiraation lähde niin muuttuvan markkinoinnin pohdiskeluun kuin Teijan rakkaimpaan harrastukseen kokkaamiseenkin.

Lisää aiheesta