Dagmar

Tässä katkelma takakansitekstistä: ”Markkinointi on murrosvaiheessa, jonka taustalla ovat internetin uudet vaatteet. Internetistä on tulossa tärkein markkinointimedia, eräänlainen kokoomamedia, jonka pariin ihmiset ohjataan muista medioista. Internet on totuttanut kuluttajat vuoropuheluun ja osallistumiseen; internet on yhteisöllisyyteen perustuva media. Miten yritykset voivat hyödyntää uutta yhteisöllistä mediaa – uutta internetiä – markkinoinnissaan?”

Kirjan kustantaa Talentum, siinä on 312 sivua, hintaa opuksella on 65 €.
Jos haluat olla ensimmäisten lukijoiden joukossa, kirjan voit tilata Talentumin nettikaupasta.

Kirjan kirjoittajan Top do not’s:

1. Älä käytä wordiä
– vaikka mitään parempaakaan ei löydetty vaikka kokeiltiin kolmea eri softaa.

2. Älä käytä PC:tä, jos toinen kirjoittaja käyttää Maciä
– PC/Mac yhteensopimattomuuteen kun sotkee vielä Wordin, saadaan yhtälö missä yksikään otsikko, kuvateksti tai muu viittaus ei pidä paikkaansa. Sivunumeroinnista tai muista edistyksellisemmistä asioista puhumattakaan.

3. Älä jätä lähteiden tarkkaa merkitsemistä ja listaamista loppuvaiheeseen.

4. Älä mieti tekstiä liian tarkkaan, muuten voit jumittua – tekstia voi aina muokata, kunhan sitä ensin on.

5. Älä rakastu tekstiisi – se muokataan, poistetaan ja uudelleen kirjoitetaan kuitenkin.

6. Älä kuvittele saavasi hienoja värillisiä kuvia, sileää paperia tai loistokasta taittoa.
– Suomen painosmäärillä ei kuulemma kannata tehdä hienoa jälkeä

7. Älä kuvittele tekeväsi rahaa.
– Se pikkuriikkinen prosentti minkä kirjailijalle jää, saa miettimään mitä kokopäiväset kirjailijat syövät?

Sami Salmenkivi