25.6.2020 | Verkkopalvelukehitys

Oma media haltuun osat 1–5: verkkoviestintä ja -markkinointi, eli kun kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Oma media haltuun -juttusarjassa puhuttiin kanavasta, jota yritys itse hallitsee. Omassa mediassa yritys pääsee ääneen juuri niistä asioista, joiden se kokee hyödyttävän asiakkaitaan, ja sillä tavalla kuin itse haluaa. Dagmar Driven asiantuntijoiden rakentamassa kirjoitussarjassa käytiin läpi verkkosivuston kehittämistä. Teemoina koodarikuiskaaja, sisältölasso, verkkosivuston optimointi, konversio-optimointi ja verkkosivuston ulkoistus.

 

Verkkosivusto yhdistää mutta myös erottaa. Parhaimmillaan yrityksen verkkopalvelu on yhteinen jatkuva ponnistus, jossa eri yksiköt tekevät saumatonta yhteistyötä brändin ja sen viestin hyväksi, ja kaikki sujuu kuin tanssi.

Aina ei kuitenkaan suju, tai ainakin askelmerkit ovat vähän hukassa. Dagmar osallistuu kumppanina laajasti verkkosivustojen kehittämiseen ja niiden avulla toimiviin tehtäviin, kuten mainontaan. Riippuen tilanteesta ja tavoitteista, verkkosivusto on kanava, alusta, viesti tai palvelu, ja yleensä kaikkia näitä yhdessä.

 

 

Oma media haltuun -sarjan artikkelit:

Sivustouudistus tulossa – onhan sinulla jo koodarikuiskaaja?

Sisältölasso

Verkkosivuston optimoinnin lyhyt oppimäärä

Kohti kauppaa – miten konversio-optimointi (CRO) oikeasti toimii?

Oho, ulkoistin koko verkkosivuston

Haluatko asiantuntevaa ja kokenutta apua verkkosivustosi kehittämiseen? Haluatko parantaa asiakaskokemusta ja uudistaa sivustoasi tehokkaammaksi liidi/myyntikoneeksi? Ota yhteyttä: henri.kangassalo@dagmar.fi, sini.liila@dagmar.fi tai niko.anttila@dagmar.fi

 

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta