WebinaaritDagmar 30.11.2022

Webinaarit 2022

Varaudu tuloksellisen markkinoinnin uuteen aikaan

Markkinoinnin maailma uudistuu niin kovalla vauhdilla, että kaikkea kiinnostavaa ei kukaan pysty seuraamaan yksin. Markkinoinnin muutoksessa tiedolla johtamisen merkitys kasvaa, mutta miten uusissa olosuhteissa tulisi navigoida kohti tuloksellista markkinointia?

Dagmarin asiantuntijoilla on vahvaa näkemystä ja osaamista sekä kehittyneet työvälineet uuden ajan markkinointiin. Niinpä pyysimme asiantuntijoitamme valitsemaan omilta osaamisalueiltaan keskeisimmät teemat, joihin meidän kaikkien on syytä paneutua juuri nyt – tai seurata niiden kehitystä tiiviisti.

ASIAKASLÄHTÖISET SISÄLLÖT ASIAKASPOLUN ERI VAIHEISSA (Asiantuntija: Samuel Tastula, Content Strategist)

TULOKSELLINEN VAIKUTTAJAMARKKINOINTI (Asiantuntija: Sarah Grünn, Project Manager)

LIVESHOPPAILU OSANA ASIAKASKESKEISTÄ VERKKOKAUPAN SISÄLTÖÄ (Asiantuntija: Sarah Grünn, Project Manager)

MARKKINOINNIN MUUTOSVOIMAT (Asiantuntijat: Iida Marjosalmi, Strategist ja Salla Erkkilä, Strategist)


MITEN JOHTAA MUUTOSTA MARKKINOINNISSA JA MYYNNISSÄ
(Asiantuntijat: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead ja Salla Erkkilä, Strategist)

MARKKINOINNIN JA MYYNNIN DATASTRATEGIA: PROSESSI JA MENESTYSTEKIJÄT (Asiantuntija: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead)

ASIAKASKESKEISEN MARKKINOINNIN JOHTAMISEN TYÖKALUT
(Asiantuntija: Leena Kivioja, Marketing Transformation Strategist)

MITÄ EVÄSTEILLE ON TAPAHTUMASSA?
(Asiantuntija: Miikka Rahikainen, Head of Martech)

KONTRIBUUTIOMALLINNUS MARKKINOINNIN MITTAAMISEN MUUTOKSESSA (Asiantuntija: Ilari Vähä-Pietilä, Senior Data Scientist)

B2B:N MUUTTUVA MAAILMA (Asiantuntijat: Raisa Summanen, Senior Client Director ja Tomi Suojoki, CBO)