BlogiEmma Lehtovaara 29.10.2020

Brändijohtajalle kaveriksi asiakaskokemuksesta tai digitaalisesta transformaatiosta vastaava kollega?

Osaamisen kasvattaminen

Myynnistä kuuluu napinaa, että markkinoinnissa tehdään vain kampanjoita ja kiillotetaan brändiä. Markkinoinnissa tuskaillaan, ettei myynti kirjaa asiakastietoja CRM:ään ja kohdennettu viestintä tuntuu kuin silmät ummessa suunnistamiselta. Kuulostaako tutulta? Digital Transformation Lead Emma Lehtovaara kirjoittaa IAB Finlandin blogissa asiakaskokemuksen johtamisesta ja digitaalisesta transformaatiosta. Emma konsultoi Dagmar Driven ja RADLYn asiakkaita muutosmatkalla uuden ajan markkinointiin. 

Lue lisää IAB:n blogista-

TÄMÄN BLOGIN KIRJOITTI

Emma Lehtovaara

Business Director

emma.lehtovaara@dagmar.fi

+358406637741

Emma Lehtovaara on kansainvälisellä konsulttitaustalla varustettu, liiketoimintalähtöinen, digitaalista transformaatiota, asiakaskokemusta ja martechia työkseen tekevä liiketoimintajohtaja. Emma vastaa Dagmarissa B2B-liiketoiminnasta. Hän palaa halusta uudistaa, digitalisoida ja viedä läpi muutosta asiakkaan organisaatiossa. Emman tavoitteena on kasvattaa myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta. Hän syttyy sekä strategialle että sen huolelliselle jalkauttamiselle.

LISÄÄ SISÄLTÖJÄ AIHEESTA