Dagmarin asiantuntijat

Esa Töykkälä
CX Specialist
esa.toykkala@dagmar.fi
+358440773260
LinkedIn
Digitaaliseen asiakaskokemukseen erikoistunut Esa auttaa yrityksiä aidosti välittämään asiakkaistaan verkkosivustoilla.
Esan näkemyksiä
-
Fokus asiakkaaseen, ei sivustoon – kun sisäistät nämä periaatteet, saavutat tavoitteesi sivuston myynnin kehityksessäSivustollasi on kasvumarkkinoinnissa elintärkeä rooli, mutta jos haluat ottaa kasvutavoitteet tosissasi, suuntaa katse ensimmäiseksi aivan muualle kuin verkkosivujesi yksityiskohtiin.Lue blogi
-
Loppu spagetin viskomiselle! Varmista tärkein asia sivustosi AB-testauksessaAB-testaus sivustolla on teknologisesti helpompaa kuin koskaan aikaisemmin. Vaikka jonkin testaaminen on helppoa, se ei vielä tarkoita, että se johtaisi onnistumisiin.Lue blogi
Esan näkemyksiä
-
Mitä AIO:n tulo Suomen Googleen merkitsee verkkosivustoille?Suomen Googlessa tapahtui toukokuun alussa merkittävin muutos vuosikymmeneen. Pitkään odotettu AIO saatiin hakutuloksiin. AIO eli…Lue blogi
-
Suomalainen työ ry sai parhaat työkalut asiakaskokemuksen kehittämiseenSuomalainen työ ry pitää huolen siitä, että suomalainen työ ja siitä syntyvä hyvä huomataan. Yhdessä…Tutustu työhömme
-
ChatGPT:n uusi ostosominaisuus – tekoäly haastaa verkkokaupan hakukokemuksenHakukäyttäytyminen on murroksessa, minkä osoitti muun muassa Dagmarin tekemä Social search –tutkimus. Lisäksi Chat GPT:n…Lue blogi