SATO:n digimainontaan lisää kustannustehokkuutta ja personointia
SATO:n digitaalinen markkinointi sisältää reilusti yli 1000 avoimen asuntokohteen mainostamisen. Lisäksi tämä suuri määrä avoimia kohteita vaihtuu viikoittain.
Kuinka luodaan kustannustehokas digitaalisten mainosaineistojen tuotanto, joka huomio jatkuvasti vaihtuvat kohteet? Samalla varmistaen, että sisältö on kohderyhmälle relevanttia ja personoitua.
Ratkaisu vaihtuvien kohteiden digitaaliseen mainostamiseen kustannustehokkaasti
Vastauksena SATOn tarpeeseen rakensimme mainontaa varten dynaamiset aineistot, joiden avulla voidaan vaihtaa mainontaan avoimia asuntokohteita ketterästi ja kustannustehokkaasti. Suurin osa mainosaineistosta oli täysin dynaamisia niin, että eri asuntokohteiden tiedot mainoksiin saadaan suoraan SATO:n omasta järjestelmästä.
Lisäksi dynaamisuutta hyödynnetiin myös mainosten personoinnissa. Dynaamisten aineistojen ja mm. geo-kohdennuksen avulla personoimme jokaiselle kohderyhmälle näytettäväksi sellaisia asuntokohteita, jotka ovat heille relevantteja.
Dynaamisten mainosaineistojen avulla SATON digimarkkinointiin saadaan nostettua juuri niitä asuntokohteita, joille haluamme näkyvyyttä ja pystymme kohdistamaan näiden näkyvyyden juuri sille kohderyhmälle, jolle kohteet ovat relevantteja.
Tuukka Muhonen, Creative Technology Lead, DagmarTehokkuutta ja automaatiota mainonnan aineistoihin
Dynaamisten mainosaineistojen avulla pystyttiin mainontaan nostamaan todella suuri määrä avoimia kohteita. Lisäksi mainontaan pystyttiin nostamaan hyvin ketterästi juuri niitä kohteita, joille haluttiin näkyvyyttä.
Esimerkiksi uuden kohteen nostaminen mainontaan personoidulla mainosviestillä voi tarkoittaa vain n. 30 min – 1 h työtä dynaamisia aineistoja hyödyntäen. Jos mainokset tuotettaisiin perinteisellä tavalla, tarkoittaisi tämä useita tunteja työtä per kohde.
Tutustu muihin töihimme
-
SATO:n digimainontaan lisää kustannustehokkuutta ja personointiaSATO:n digitaalinen markkinointi sisältää reilusti yli 1000 avoimen asuntokohteen mainostamisen. Lisäksi tämä suuri määrä avoimia…Tutustu työhömme -
K-Citymarketille huikeita tuloksia jatkuvalla vaikuttajamarkkinoinnillaK-Citymarket halusi inspiroida kohderyhmäänsä uudella tavalla ja vahvistaa mielikuvaansa pukeutumisen ja kauneuden ostopaikkana vaikuttajamarkkinoinnin keinoin….Tutustu työhömme -
Felix Valkosipuli Ketchup tuuletti koko brändin TikTokissa – “paras mainos mitä oon nähny”Kun ikoninen, lapsiperheiden rakastama Felix-ketsuppi päätti hurmata uudella tuotteellaan Z-sukupolven, brändiä ryhdyttiin tuulettamaan vaikuttajien voimin….Tutustu työhömme