Yrityksen kulttuurilla ja brändillä on paljon yhteistä keskenään. Brändi on sitä, miten ihmiset puhuvat yrityksestä silloin, kun yritys ei itse ole sitä kuulemassa. Kulttuuri puolestaan edustaa kaikkea sitä, mitä työpaikalla tapahtuu, kun kukaan ei ole näkemässä.
Dagmar on toiminut menestyksekkäästi jo 50 vuoden ajan. Keskeinen osa onnistumista on kulttuuri, joka auttaa kaikkia dagulaisia olemaan rohkeita, näkemyksellisiä, innostavia ja vastuullisia yhdessä kollegoiden ja asiakkaiden kanssa.
Palveluitamme kulttuurin kehittämiseksi
– Kulttuurikirja
– Osallistavat fasilitoinnit erilaisiin kohtamaamisiin
Blogista
Tarjoama
Blogikategoriat
- Asiakasymmärrys
- B2B-Markkinointi
- Brändin rakentaminen
- Data Science
- Digitaalinen markkinointi
- Hakukonemarkkinointi
- Hakukoneoptimointi
- Kansainvälistyminen
- Kasvumarkkinointi
- Koulutus
- Kulttuuri
- Markkinapotentiaali
- Markkinatutkimus
- Markkinoinnin automaatio
- Markkinoinnin johtaminen
- Markkinoinnin teknologiat
- Markkinoinnin vaikuttavuus
- Markkinointiviestintä
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media
- Trendit
- Tuote- ja palvelukehitys
- Uutisarkisto
- Vaikuttajamarkkinointi
- Vanhat blogit
- Verkkopalvelukehitys