Tutustu Dagmarin tuottamiin mielenkiintoisiin raportteihin ja oppaisiin!
Tilaa sinua kiinnostava julkaisu, tai vaikka kaikki julkaisumme samalla kertaa – ilmaiseksi suoraan sähköpostiisi. Julkaisuihimme voit tutustua tällä sivulla.

Huoli taloudesta ja yhteiskunnallisesta tilanteesta ravistelee suomalaisia.
Kuluttamiseen liittyvät asennemuutokset ovat voimakkaampia kuin mitä 2000-luvulla on vielä nähty.
Dagmar Drive toteutti laajan kulutusasenteita ja suunnitelmia selvittävän tutkimuksen syksyllä 2022. Lataa tästä tarkka raportti tuloksista toimialoittain.
Lisätietoja: Dagmar Drive, Kirsi Laakso.
Tutkimuksesta kirjoitettua
Kauppalehti: Näistä asioista suomalaiset nyt säästävät »
Talouselämä: Oma talous mietityttää 58 prosenttia vastaajista »
Markkinointiuutiset: Näistä asioista suomalaiskuluttajat säästävät juuri nyt »
Tamperelainen: Tästä suomalaiset nyt tinkivät, selviää kyselytutkimuksesta »

Internet on mullistanut ihmisten käyttäytymisen, bisneksen, markkinoinnin, talouden – aivan kaiken. Nyt puhutaan kasvavissa määrin metaversumista, mutta mikä se on ja miten se elämäämme ja työhömme tulee vaikuttamaan?
Me Dagmarissa ja RADLYssa koostimme metaversumin perusoppaan juuri sinulle, jotta tiedät mitä sillä tarkoitetaan, mitä asiakkaasi ja eri alojen yritykset metaversumissa jo tekevät ja kuinka aihetta kannattaa lähestyä yrityksesi liiketoiminnassa ja markkinoinnissa.
Lisätietoja: Ville Fredrikson

Miten markkinointipäättäjät tekevät sisältömarkkinointia: onko sisältömarkkinoinnin johtaminen johdonmukaista ja kirkasta? Kuinka monelle sisältömarkkinointi on keino liidien hankkimiseen, rakennetaanko sillä brändin harkintaa – vai keräävätkö markkinoijat sillä asiakkaistaan omaa dataa?
Dagmar Drive, Dagmar Stories ja IAB Finland tutkivat sisältömarkkinoinnin nykytilaa ja siihen vastasi 46 markkinointipäättäjää pääosin suurista suomalaisista markkinointiorganisaatioista.
Kirjoittajat: Julia Isoniemi, Saaramaria Somppi

Kuluttajien odotukset asiakaskokemuksen suhteen nousevat, kun globaalit toimijat kehittävät yhä pidemmälle personoituja palveluita ja markkinointia. Kuluttajat odottavat, että yritys tuntee heidät, heidän tarpeensa ja osaa luoda heidän tarpeisiinsa vastaavia sisältöjä, tarjouksia, asiakaspalvelua – arvoa.
Harppaus markkinoinnin personoinnissa ei tapahdu yön yli, joten personoinnin kehittämistä tuleekin lähestyä suunnitelmallisesti, asteittaisina kehitysaskelina.
Askeleet personoituun asiakaskokemukseen -whitepaper avaa, mistä personoinnissa on kyse, mikä on sen nykytila ja tulevaisuudenkuva sekä kertoo konkreettisesti, mitä personoinnin strategiassa tulisi huomioida.
Kirjoittaja: Samuel Tastula