BlogiDagmar 04.04.2016

Dag­ma­ril­ta kas­vu­vauh­dit­ta­mo: ”Ny­kyi­sen maail­man haas­teis­sa ku­kaan ei pär­jää yk­sin”

Tiedolla johtaminen Markkinoinnin tehostaminen Markkinointiteknologiat Data Science

Dagmar Driven parikymmentä asiantuntijaa etsivät 2016 uusia kasvun mahdollisuuksia datan, teknologian, analytiikan sekä kuluttaja- ja asiakasymmärryksen avulla. Driven visiona on olla asiakkaan paras kasvukumppani.

Nykypäivänä vain ne yritykset kasvavat, jotka onnistuvat yhdistämään kasvavan datamäärän hallinnan, teknologian kehityksen sekä kuluttaja- ja asiakasymmärryksen vaatimukset hallittavaksi kokonaisuudeksi ja viemään sen arjen tekemiseksi. Dagmar Driven ytimessä ovat tiedolla johtamisen, asiakkuuksien kehittämisen ja markkinoinnin digitalisaation edistämisen ratkaisut.

Liiketoiminnan kasvattamiseen on avautunut valtavasti uusia mahdollisuuksia, mutta ne vaativat niin paljon uutta, jatkuvasti kehitettävää osaamista, että kukaan ei pärjää enää yksin. Avainkysymys on, kenellä on taitoa yhdistää ja innostaa eri osa-alueiden huippuosaajat ylittämään rajojaan, näkemään mahdollisuudet ja konkretisoimaan ne arjen tekemiseksi. Perustimme Dagmar Driven, koska haluamme olla asiakkaittemme paras kasvukumppani, kertoo liiketoimintayksikön johtaja, Dagmarin COO Krista Elopuro.

Meillä ei ole koskaan aiemmin ollut yhtä paljon mahdollisuuksia liiketoiminnan kasvuun kuin nyt. Elopuron mukaan se vaatii tiedolla johdettua näkemystä, kokonaisvaltaista osaamista ja vahvaa kumppaniverkostoa.

– Tässä loputtomasti paisuvan informaatiotulvan keskellä tiedosta ei ole pulaa. Nyt kilpailuetua tuo taito yhdistää sisäisiä ja ulkoisia datalähteitä niin, että saamme jatkuvaa palautetta päätöksentekoon, toteaa Dagmar Driven Advanced Analyticsista vastaava Mikko Koski.

Omien asiantuntijoiden lisäksi tukena on kansainvälinen kumppaniverkosto. Dagmar Drive syventää yhteistyötä markkinoinnin automaatiossa muun muassa Microsoftin, Oraclen ja Innometricsin kanssa ja asiakastiedon rikastamisessa Suomen Asiakastiedon kanssa. Sosiaalisen median analysoinnissa kumppani on TweetAtlas ja analytiikkajärjestelmien hyödyntämisessä Convonix.

Lisätietoja:
Krista Elopuro, COO
Tuula Kallio, CEO